Pogoji poslovanja

Uvod

S spletno trgovino upravlja Medijstvo, Meri Verdinek s.p. (v nadaljevanju ponudnik).

Postopek nakupa

Kupec v spletni trgovini najprej v košarico odloži izdelke, ki jih namerava kupiti.

Kot so izdelki odloženi v košarico, kupec prične s postopkom oddaje naročila. V postopku oddaje naročila vpiše svoje ime, priimek in elektronski naslov, potem vpiše naslov za izdajo računa, naslov za pošiljanje, potem izbere način pošiljanja in na koncu še način plačila.

Ko so vsi podatki pravilno vpisani, kupec s klikom na gumb “Oddaj naročilo” dokončno potrdi oddajo naročila. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o oddanem naročilu po elektronski pošti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v tem trenutku sklenjena.

V primeru, da se je kupec odločil za plačilo po ponudbi/predračunu, ponudnik ne pošlje izdelkov, dokler ponudba/predračun ni plačan.

Ponudnik s pošiljko pošlje tudi račun. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

Načini pošiljanja in plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine pošiljanja:

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Varovanje osebnih podatkov

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov v skladu z GPDR.

Več si lahko preberete na strani Varovanje osebnih podatkov.

Pravica do vračila

Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema sporoči, da bi izdelke vrnil. Razloga za svojo odločitev mu ni potrebno navesti. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z nakupom in vračilom izdelkov, je strošek vračila izdelkov. Izdelke je potrebno vrniti najkasneje v roku 30 dni od datuma prevzema.

Izdelki morajo biti ob vračilu nepoškodovani in v originalni embalaži.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o vračilu izdelkov.

Pritožbe in spori

Pritožbe se oddajajo po e-pošti. Postopek pritožbe je zaupen. Ponudnik si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.